Skip to content Skip to footer
0 items - $0.00 0
0 items - $0.00 0

Med in vino

logotipi-EKSRP-vsi-s-tekstom1

Naziv operacije: Vzpostavitev turističnega produkta med vinogradi in čebelnjakom

Akronim operacije: MED IN VINO

Nosilec projekta: ZADRUGA ZA RAZVOJ ČEBELARSTVA d.o.o.

Partnerji projekta: 
ČEBLARSKA ZVEZA DRUŠTEV MARIBOR, Sekcija izdelovalcev medenih pijač
ČEBLARSTVO CESAR
KMETIJA BÖHM

POVZETEK OPERACIJE

NAMEN

Namen operacije je izkoristiti naravne danosti in dediščino območja ter razviti inovativno turistično ponudbo, ki bo podaljšala čas bivanja v regiji:

PRVI DAN V MESTU, DRUGI NA POHORJU, TRETJI NA DEŽELI

Namen projekta je razviti:

  • Novo zgodbo podeželja,
  • turistično ponudbo na vinogradniški kmetiji in čebelarskem turizmu,
  • inovativne čebelarske izdelke, kot je medeno pivo, medena žganja ter
  • izobraziti deležnike za njihovo pridelavo.
  • S povezovanjem meda in vina v doživetja v vinski kleti ali na čebelarskem turizmu, nadgraditi lokalno gastronomijo, povezati mesto s podeželjem, kolesarske in pohodniške poti z zanimivimi točkami za postanek.

Obiskovalce želimo navdihniti za kvalitetno preživljanje prostega časa z gurmanskimi dnevi na deželi, izvirno kombinacijo ponudbe medene in vinske kulinarike ter izdelkov.

AKTIVNOSTI

V okviru projekta bodo partnerji izvedli sledeče aktivnosti:

  • RAZSTAVA Vino in med kot kulturna dediščina regije, ki bo delovala kot galerija na prostem ali v kleti
  • Razvoj inovativnega turističnega produkta MED & Vino
  • Uporaba medu in vina v kulinariki – medeni in vinski recepti , DEGUSTACIJSKI VODNIK  v treh jezikih
  • Dnevi gastronomije na deželi in Dnevi odprtih vrat, ki bodo povezali čebelarski turizem z vinogradniško kmetijo, kolesarjenje, pohodniška doživetja, kulturo in zelena doživetja, predstavljanje na dogodkih
  • Oprema za izdelavo medenega piva, medenega žganja in pijač ter izvedba tečajev
  • Oprema oglednega čebelnjaka z opremo za apiterapijo, ležišča in maske, velike stenske fotografije v degustacijskem prostoru
  • Degustacijska oprema čebelarskega turizma in vinogradništva
  • Razvoj lastne zgodbe, blagovne znamke in celostne podobe na vinogradniški kmetij.

 

Cilji operacije so:

  • Raziskati kulturno dediščino vinogradništva in čebelarstvu, ki bi bila ponos regije kot turistična zanimivost
  • Opremiti 2 centra za obiskovalce (1 v vinogradniški kleti in 1 na čebelarskem turizmu) z degustacijsko opremo, zanimivo zgodbo, celostno podobo, da sta zmožna sprejemati skupine avtobusov, izvajati pokušine za večje število ljudi
  • Razviti učna gradiva za šrijenje znanja o dediščin in kulturi pitja vina in medenih pijač
  • Oblikovati zanimive pakete doživetij za vse tipe turistov in lokalno prebivalstvo
  • Z organizacijo dogodkov kot so zanimivi in posebni Dnevi gastronomije na deželi nagovoriti preko 1.200 ljud
  • S predstavljanjem na dogodkih opozoriti na inovativno turistično ponudbo in pritegniti obiskovalce v 2 nova centra za obiskovalce
  • Testirati zanimive komibinirane produkte med čebelarstvom in vinogradom.

 

Rezultat operacije

Pričakovani rezultat operacije je vzpostavljeno inovativno partnerstvo za razvoj novega turističnega produkta med čebelarstvom in vinograd, zbrano znanje in nabavljena oprema za širjenje zavedanja.

Z razvito novo zgodbo in celostno podobo vinogradniške kmetije, vzpostavljeno ponudbo medenih pijač, apiterapije in sodobno opremljeni degustacijski prostori bodo dolgoročno omogočali izvajanje zastavljenega turističnega produkta.

Rezultat operacije bo tudi 320 usposobljenih udeležencev tečajev za izdelavo medenega piva, medenih žganj in medenih pijač. Z Dnevi gastronomije in Dnevi odprtih vrat bomo nagovorili vse ciljne publike in v akcijo vključili z 10imi lastnim in 4 tujimi dogodki preko 1.300 oseb.

Povezave do spletnih strani:
Evropska komisija – kmetijstvo in razvoj podeželja 
Program razvoja podeželja